PEJABAT PENDAFTAR
|
PENGENALAN
Pejabat Pendaftar diwujudkan bermula 1 Disember 2000 sejak Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM) ditubuhkan. Pejabat Pendaftar bertanggungjawab dalam menguruskan sumber manusia, akademik pelajar, pengurusan organisasi, pembangunan sumber manusia dan pelaksanaan dasar dan memberikan perkhidmatan pengurusan kepada Universiti. Pejabat Pendaftar telah menstrukturkan bahagian dan unit di bawahnya mengikut fungsi dan tanggungjawab untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan dan sistem penyampaian maklumat kepada Universiti. Pejabat Pendaftar terbahagi kepada empat (4) bahagian iaitu: |
1. Bahagian Sumber Manusia (BSM)
2. Bahagian Governan & Pengurusan Organisasi (BGPO)
3. Bahagian Pembangunan Bakat (BPB)
4. Bahagian Pengurusan Akademik (BPA)
STAF:
![]() |
Elfa Laily binti Mohd Tahir @ Mohd Ramli |