PEJABAT PENDAFTAR

 

 pp1

 

PENGENALAN

Pejabat Pendaftar diwujudkan bermula 1 Disember 2000 sejak Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM) ditubuhkan. Pejabat Pendaftar bertanggungjawab dalam menguruskan sumber manusia, akademik pelajar, pengurusan organisasi, pembangunan sumber manusia dan pelaksanaan dasar dan memberikan perkhidmatan pengurusan kepada Universiti.

Pejabat Pendaftar telah menstrukturkan bahagian dan unit di bawahnya mengikut fungsi dan tanggungjawab untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan dan sistem penyampaian maklumat kepada Universiti. Pejabat Pendaftar terbahagi kepada empat (4) bahagian iaitu:

1. Bahagian Sumber Manusia (BSM)

2. Bahagian Governan & Pengurusan Organisasi (BGPO)

3. Bahagian Pembangunan Bakat (BPB)

4. Bahagian Pengurusan Akademik (BPA)

 

 

STAF:

 

elfalaily    

Elfa Laily binti Mohd Tahir @ Mohd Ramli
Setiausaha Pejabat (N29)
phone +6062701531
email logo Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

 

 

 

 

 

Pekeliling DokumenISO KalendarLatihan MuatTurunBorang Perlembagaan
Pekeliling Dokumen ISO Kalendar Latihan Muat Turun Borang Borang Maklum Balas

web kik

Kumpulan Inovatif dan Kreatif

web cpd

Program Pembangunan Profesional Berterusan / Continuous Professional Development

web mbj

Majlis Bersama Jabatan

Save

Save

Save

wen ebook

Koleksi eBook
Pejabat Pendaftar

Save

Save

Save

web star

Kelab Staf
Pejabat Pendaftar

Save

Save

Save

Save

web 5s

eBuletin TERAS
Pejabat Pendaftar